Обмін та повернення

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

Шановні покупці!

     Ми дуже раді, що саме Ви є нашими постійними клієнтами і купуєте товар в нашому інтернет-магазині. Дуже хочеться, щоб Ви завжди залишалися задоволені нашою продукцією та обслуговуванням. Тому, щоб уникнути неприємних ситуацій, звертаємо Вашу увагу на деякі моменти, які потрібно врахувати при виборі товару:

  • - при отриманні товару кур’єрською службою доставки у Вас є можливість перевірити замовлений товар, уважно оглянути упаковку, відповідність зазначених розмірів, комплектації та якості. Перевірка здійснюється в присутності працівника компанії, який видав товар (кур’єра).
  • - Відповідно до п. 21 Рекомендацій щодо продажу товарів за зразками продавець зобов’язаний забезпечити покупців наочною та доступною інформацією про асортимент і ціни на товари, пропоновані для продажу, їх споживчі властивості, гарантійні терміни, перелік послуг, тарифи на них, а також надати покупцеві для ознайомлення відповідні супровідні документи на товари, передбачені законодавством (документи, що підтверджують якість товару та його ціну, сертифікат відповідності державній системі сертифікації або завірена в установленому порядку копія зазначеного сертифіката на товар, що підлягає сертифікації тощо).
  • - У разі, якщо Вам доставили товар, який Ви замовили, товар не має недоліків і просто не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірами (відповідно до законодавства обмін і повернення не здійснюється), однак ми завжди йдемо назустріч клієнту, і Ви можете його обміняти, якщо упаковка товару не пошкоджена, але повинні оплатити транспортні витрати в розмірі 70 грн. Якщо доставка товару для Вас здійснювалася БЕЗКОШТОВНО, то у разі відмови від товару Ви зобов’язані будете оплатити вартість доставки в розмірі 70 грн. (ЦКУ §2 глава 54, ст. 702 п. 3).
  •    Усі пересилання по Україні, у разі повернення товару, оплачуються покупцем. Відповідно до ЗУ про Захист прав споживачів, із споживача утримується вартість кур’єрських послуг під час доставки товару. Витяг із Закону України ст. 13, 15 "Про захист прав споживачів" (№ 1023-ХII від 01.01.2016 р.): "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача поверненого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги".
  •    Поширення нових форм продажу в роздрібній торгівлі набули договори роздрібної купівлі-продажу товарів за зразками. Новий ЦКУ відгукується на ці форми торговельного обслуговування споживачів положеннями коментованої статті. Зокрема, сторони можуть укласти договір купівлі-продажу на підставі ознайомлення покупця із зразком товару (за описом, каталогом, альбомом товарів тощо), тобто сучасні інтернет-магазини з продажем товару онлайн.
  •   Відповідно до Рекомендацій щодо продажу товарів за зразками, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 26.06.2012 р. № 152, продаж товарів за зразками - це форма роздрібної торгівлі, за якою покупець після попереднього ознайомлення самостійно або за допомогою консультанта обирає необхідні йому непродовольчі товари за встановленими у торговельному (демонстраційному) залі зразками, оплачує покупку та отримує товар відповідно до обраних зразків. (ЦКУ §2 глава 54, ст. 702 п. 1).
  •   Відповідно до п. 21 Рекомендацій щодо продажу товарів за зразками: продавець зобов’язаний забезпечити покупців наочною та доступною інформацією про асортимент і ціни на товари, пропоновані для продажу, їх споживчі властивості, гарантійні терміни, перелік послуг, тарифи на них, а також надати покупцеві для ознайомлення відповідні супровідні документи на товари, передбачені законодавством (документи, що підтверджують якість товару та його ціну, сертифікат відповідності державній системі сертифікації або завірена в установленому порядку копія зазначеного сертифіката на товар, що підлягає сертифікації тощо).
  •   Просимо Вас звернути особливу увагу: усі фотографії товарів на нашому сайті зроблені в умовах студійного освітлення і колір товару при освітленні студійними софітами і "тьмяною лампочкою в коридорі" може значно відрізнятися.
  •  Якщо з якоїсь причини Вам доставили не той товар, який Ви замовляли, то товар може бути повернутий або обміняний без додаткової плати, за умови належної збереженості товару та оригінальної упаковки.
  • Повернення та обмін товарів належної якості:
  •   Уважно ставтеся до вибору товару! Оскільки, відповідно до ГОСТ 31307:2005 PS1554-99 з змінами від 01.01.2007 р. "Білизна постільна. Загальні технічні умови", міждержавний стандарт поширюється на постільну білизну: підковдри, простирадла, наволочки, ковдри, подушки та наматрацники – ці товари належать до швейних виробів і не підлягають обміну та поверненню згідно із ЗУ "Про захист прав споживачів".

  Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість товарів в нашому інтернет-магазині не підлягають поверненню та обміну:

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 р. N 1173-2005-п
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):
Продовольчі товари, лікарські засоби та вироби медичного призначення, предмети санітарної гігієни.
Непродовольчі товари: 

  швейні та трикотажні вироби 
  корсетні товари 
  парфумерно-косметичні вироби 
  пухо-пір’яні вироби 
  м’які дитячі іграшки 
  гумові надувні дитячі іграшки 
  зубні щітки 
  мундштуки 
  апарати для гоління 
  помазки для гоління 
  гребінці, щітки для волосся 
  сурдини (для духових музичних інструментів) 
  підборіддя для скрипки 
  рукавички 
  тканини 
  тюлеві та мереживні полотна 
  килимові вироби на метраж 
  натільна білизна 
  постільна білизна 
  панчішно-шкарпеткові вироби 
  вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування та інше)
(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри та інші постільні приналежності відносяться до категорії "Швейні та трикотажні вироби".

             ПРОСИМО ВАС СЕРЙОЗНО ПІДХОДИТИ ДО ВИБОРУ ТОВАРУ!

  Якщо Ви придбали товар, керуючись недостовірною інформацією, якщо з часом виявилося, що придбаний товар не має необхідних Вам властивостей, зазначених в інформації про нього, Вам повинні відшкодувати збитки. Однак, якщо недостовірна інформація про товар не впливає на його властивості, збитки не повинні відшкодовуватися. Наприклад, Ви придбали телевізор, в інформації про який було зазначено, що він виготовлений в Японії. Згодом з’ясувалося, що його збирання проводилося в Малайзії. Вам відшкодують вартість телевізора, зібраного в Малайзії, тільки якщо Ви доведете, що в результаті придбання телевізора, зібраного в Малайзії, Ви втратили якісь необхідні його властивості.

   Для уникнення подібних ситуацій, уточнюйте у наших консультантів ціну на момент покупки товару, характеристики, що Вас цікавлять, країну виробника товару, країну, де товар збирається та шиється (наприклад: якщо торгова марка виробника зареєстрована в Англії, це не означає, що товар виготовлений саме там, заводи виробника можуть бути розташовані по всьому світу, і як наслідок місце розташування країни виробника і країни, де виробляється товар, не збігаються).

    Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість виробників товарів залишають за собою право вносити зміни до товарів, що випускаються ними, без попереднього повідомлення продавців продукції та кінцевих покупців товарів.